سهم ناچیز هرمزگان از محل درآمد گمرکات و ترانزیت‌ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 11 شهريور 1394
بازدید : 393
نویسنده : فــردیـن احـمدی

معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان در جلسه شورای اداری شهرستان بشاگرد اظهار داشت با اینکه استان هرمزگان ۷۰ درصد گمرکات کشور را دارا بوده،‌ولی از سهم دریافت ارزش افزوده و مالیات پایین‌تری برخوردار است.

 هرمزگان

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرگزاری فارس، مسعود دالمن در نشست شورای اداری این شهرستان که با حضور مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: در سال‌های گذشته دولت با مشکلات اعتباری روبه‌رو شد که این امر اثرات قابل توجهی بر روی پروژه‌های عمرانی گذاشته است.

به گفته وی، با استقرار دولت یازدهم و در پی پیگیری‌های مسئولان استانی و نمایندگان، در ماه‌های اخیر رویه تکمیل پروژه‌ها رو به رشد بوده است.

این مسئول با بیان اینکه در هفته دولت امسال، در هرمزگان ۶۶۳ پروژه به بهره‌برداری رسیده است، گفت: استان هرمزگان دارای ظرفیت‌های فراوان است که باید تبدیل به فرصت شوند.

 معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: در سال گذشته از اعتبارات ارزش افزوده مبلغی بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال به دهیاری‌های استان هرمزگان داده شد و امسال تا پایان ماه جاری مبلغی حدود ۶۵۰ میلیون تومان به دهیاری‌ها استان داده شد.

وی ادامه داد: در سال‌جاری نیز ۱۳ دستگاه ماشین‌آلات که اغلب مرتبط با حمل زباله است، به دهیاری‌ها واگذار و در سال ۹۳ نیز به پنج دهیاری بشاگرد که خمینی‌شهر، درنگمدو، بشنو، بلبل‌آباد و کلاهو واگذار شده است.

دالمن گفت: استان هرمزگان با اینکه ۷۰ درصد گمرکات کشور را دارا است، ولی به نسبت سهمی کمتر از ارزش افزوده از این دریافت می‌کند در حالی که هرمزگان صدمات ترانزیت ها و گمرکات را می‌دهد.

انتهای پیام/





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان،نشت شوراي اداري،سهم ناچيزازدزامد گمركات و ترانزيت كلا در هرمزگان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 1675
بازدید کل : 125121
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com